Perfect Kitchen

שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

האם יש חנות פיזית אשר ניתן להגיע ולרכוש ממנה?

ההזמנות נעשות באופן מקוון, דרך אתר האינטרנט בלבד, כאשר התשלום מאובטח לפי כל התקנים המחמירים. צוות השירות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בשעות הפעילות ולעזור לכם בכל שאלה בטלפון 077-9977072.

איך יודעים שההזמנה שלי התקבלה?

לאחר ביצוע ההזמנה ישלח סיכום פרטי ההזמנה והכתובת לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם, אם גיליתם שאחד מפרטיכם שגויים, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בשעות הפעילות במייל service@perfectkitchen.co.il או בטלפון 077-9977072.

האם ניתן לבדוק את מצב ההזמנה שלי ?

בוודאי .אם הנכם רשומים לאתר, תוכלו לעקוב אחרי פרטי ההזמנה שלכם באזור האישי.

האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

כן, כמובן שניתן לבצע הזמנות באמצעות הטלפון. אם הנכם מתקשים בהזמנה דרך האתר או שפשוט תרצו לבצע את ההזמנה מול נציג, בשירות הלקוחות שלנו ישמחו לתת תמיכה טלפונית וללוות אתכם במהלך ביצוע ההזמנה. תוכלו לפנות אלינו בטלפון 077-9977072 או במייל service@perfectkitchen.co.il

מה קורה במידה ופריט שרוצים אזל במלאי?

אם הזמנתם מוצר ולאחר ההזמנה התגלה חוסר במלאי, נציגי שירות הלקוחות שלנו יצרו עמכם קשר, ותוכלו לבחור מבין חלופות אחרות, להמתין לכך כי המוצר ישוב למלאי, לבטל את ההזמנה או לקבל זיכוי.

משלוחים

איך מתבצע המשלוח?

המשלוחים מתבצעים באמצעות שליח עד פתח הבית או מקום העבודה – לאן שתבחרו. ישנה גם אופציה של איסוף עצמי בתיאום מראש ממספר נקודות איסוף במרכז ת"א.

תוך כמה זמן ההזמנה תגיע?

במקרים של משלוח חינם (מעל הסכום המצויין באתר ו/או במבצעים מסוימים) אנו מתחייבים לספק את המשלוח בתוך 7 ימי עסקים מרגע קבלת ההזמנה. משלוח בתשלום יסופק בתוך 5 ימי עסקים ממועד קבלת ההזמנה. משלוח אקספרס (הזמין כרגע רק באיזור המרכז) מסופק עד 48 שעות ממועד קבלת ההזמנה.

איך מבררים את מצב ההזמנה ואת הגעת המשלוח?

כאשר תקבלו למייל חשבונית מס/קבלה תדעו שההזמנה הועברה לחברת השליחויות והשליח ייצור עימכם קשר בטרם אספקת המשלוח.

האם יש אפשרות לאיסוף עצמי?

כן,במידה ובחרתם באיסוף עצמי, אחד מנציגנו ייצור עימכם קשר ברגע שההזמנה תהיה מוכנה ויתאם מולכם איסוף באחת מנקודות האיסוף שלנו בת"א, לפי המיקום שהכי נוח לכם.

החזרות והחלפות

החזר - החלפה

אם קניתם פריט באתר ושיניתם את דעתכם, תוכלו להחזירו או להחליפו. צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל או בטלפון. לצורך החזרה או החלפה של פריטים נבקשכם לשמור על המוצר באריזתו המקורית ולהציג את חשבונית המקור.

היכן מחזירים מוצר פגום ?

אם הבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, נבקשכם לשלוח אלינו צילום של הפגם בתוספת הוכחת קנייה ומספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם. האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא כתוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.

שירות לקוחות!

כיצד ניתן לפנות למוקד שירות לקוחות?

תוכלו לפנות אלינו בטלפון 077-9977072. או במייל service@perfectkitchen.co.il

מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות?

שירות הלקוחות שלנו פועל בימים:
ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-19:00
וביום שישי וערבי חג בין השעות 09:00-13:00.
נשמח לקבל את פנייתכם.
faq1
faq2
faq3
Untitled-3

שעות פעילות:

א’ – ה’ בין השעות 19:30 – 09:00
שישי וערבי חג: 13:00 – 09:00

נשמח להיות בקשר

טלפון: 077-9977072
דוא”ל: Service@perfectkitchen.co.il

  • אין מוצרים בעגלה